Bannerek

Link - Placc
Linktár Network
Magyar
Linkgyûjtemény

toplista
Free TopSite


Rock&Blues zenei hírek

A blogomban a legfontosabb (főleg hazai) rock és blues zenekarokról fogok naprakész információkat közölni.

Friss topikok

Linkblog

Deák Bill Gyula : A király meséi

2009.11.04. 20:09 Nándi91

1 héttel a megjelenés után végre én is hozzájutottam a lemezhez. Elöljáróban csak annyit: a Hatvan csapás is nagyon jó lemez lett, de ez még azt is űbereli.

Nemrég voltam Bill egyik koncertjén, ahol mondta, hogy a megszokottól most keményebb nóták is helyet kaptak. Gondoltam azok is kb a Hatvan csapáshoz hasonlóak lesznek. Hát nem! Van 1-2 dal, melyre majdnemhogy rá lehetne erőszakolni a metal jelzőt is (pl.: Hol az ég? - mellesleg ez lett a kedvenc dalom a lemezről).

A tracklistet már közöltem régebben, úgyhogy ezt nem akarom újra megtenni.

A dalok bizonyos szempontból hasonlítanak a Hatvan csapáshoz: ezen a lemezen is főként Bill élete a téma: szó esik arról hogy az ORI nem engedte játszani a HBB vendégeként még annakidején, arról hogy hogy is történt a baleset a lábával, és hogy hogyan is változott meg körülötte a világ.

Mellesleg most is Bill segítségére voltak vokalista lányok, kiknek hangja kellemesen megfűszerezte a lemezt.

Eddig csak a pozitívumokat írtam. Nem érzem magam elfogultnak, úgyhogy negatívumot is találtam:

Van néhány rím, ami szerintem picit erőltetett lett. A szöveg jó, csak a rím olyan, hogy hát érdekes... Aki meghallgatta a lemezt, tudja miről beszélek. A másik dolog, ami még negatívum számomra, hogy "A végtelen felé" c. dal végén amikor Bill megnyomja a "Vár az út!" -ot, kicsit hamis lett. Nem úgy jött ki ott a hang, ahogy annak kellett volna lennie. Szerintem inkább újra fel kellett volna énekelni a dal végét, vagy lehagyni róla, legrosszabb esetben pedig digitálisan ügyeskedni valamit.

Sebaj! Bárki bármit is mond, szerintem Billben most sem kellett csalódnunk, hisz egy remek lemez jött össze.

Ja és hogy el ne felejtsem:

BILL A KIRÁLY!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rock-blues.blog.hu/api/trackback/id/tr961500871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2009.11.15. 15:02:58

Egyetértek, igen jó lemez lett- Nekem a kedvencem a végtelen felé. Írtam egy bővebb kritikát a lemezről a tudtad.blog.hu-n, kedden jelenik meg, oda belinkeltem ezt a posztot is :-)
süti beállítások módosítása